Ben jij goed met cijfers? Kan je goed omgaan met klanten? Combineer jij het beantwoorden van oproepen en e-mails als geen ander? Kan jij elke opdracht tot een goed einde brengen? Check dan deze vacature voor Inbound Klantenadviseur SYS
Onze klant heeft heel wat klanten die actief zijn in de industriële sector. De oproepen die voor hen binnenkomen hebben een technische en minutieuze opvolging nodig. Heb jij nu zoiets van ‘Aha, da’s iets voor mij!’, dan ben jij de Inbound Klantenadviseur SYS die we zoeken. Je beantwoordt oproepen die opgevolgd moeten worden met interventies, je geeft bestellingen of levertijden door, schakelt oproepen door, noteert berichten, helpt de klanten van onze klanten verder volgens vooropgestelde instructies, plant techniekers in, biedt eerstelijnshulp op technisch vlak, enz.
En dat doe je niet enkel telefonisch maar ook via onze multi-channel services zoals chat, video en instant messaging.
Dus ben jij een kei in het multitasken, hou je van afwisseling in je job en werk je graag mee aan uitdagende projecten? Solliciteer dan nu!